Bibelskola

Går inte beskriva vilken otrolig glädje jag känner just nu.
Var i kontakt med bibelskolan idag för jag hade några frågor angående ansökan, och då fick jag veta att jag hade kommit in 👏👏👏 och det beslutet hade han skickat för länge sedan, men min mail funkar ju inte som den ska. Så han skulle skicka all info igen.
Enda jag var tvungen att göra för att min ansökan skulle vara komplett var att betala in anmälningsavgiften på 700kr. Så det är gjort nu.
Så den 29 augusti börjar jag 😀😀wiii
Nu ska jag bara skramla ihop resten av summan, totalt 12.500kr kostar det att gå. Men man kunde dela upp betalningen månadsvis.
Så jag räknar med att jag måste beräkna 3000kr i månaden för skolan och resan + 15000kr till studieresan till våren. Men jag litar på att Gud hjälper mig att fixa ihop det 😊🙏

Denna möjligheten betyder sååå mkt för mig på många olika plan. Framför allt att få komma närmare Gud och få en fördjupning av Bibeln, att äntligen kunna läsa Bibeln och få svar på många av mina frågor. Och att få lära känna nya människor. Och nåt jag är väldigt dålig på men som jag älskar, att få gå ut och evangelisera 🙏🙏
Det är tydligen nåt man kommer få träna mkt på. Och det ser jag verkligen framemot. Sen kommer jag kunna göra det själv, slippa vara beroende av andra. Och det är nåt som kommer betyda nåt oerhört mkt för mig, att bli självständig 💕💕
Som sagt jag ser verkligen fram emot denna utvecklingen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0