Inte min vän

Nu har jag mer lr mindre varit sängliggandes sen i torsdags. 😩
Började i onsdags, med att jag hade lite ont i ryggen. I torsdags kunde jag knappt gå. Så tur att jag hade lite färdigmat kvar i frysen som bara var att värma. Men nu är den slut. Så idag måste jag försöka laga mat. Fast ryggen är inte alls min vän.
Det var långe sen jag hade så här ont. Ja menar, det är ofta jag har ont i ryggen, typ dagligen. Men väldigt sällan att jag har så ont så jag knappt kan gå. Fast det är lite bättre idag jämfört med i torsdags. I torsdags kunde jag inte gå utan att det gjorde nåt extremt ont. Idag kan jag stå upp rätt utan att det gör allt för ont. Bara jag böjer mig ner lite så gör det ont.
Ofta säger dem att ryggont blir bättre av att gå, att det blir värre att ligga. Men just nu förstår jag inte riktigt hur det ska gå till. Jag har full sjå att bara ta mig till toa. Men jag kan sitta upp i sängen, det kunde jag inte i torsdags.
Jag får hoppas att det släpper snart, för jag har saker att göra 😩



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0