Uttråkad

Nu har jag haft ryggskott i 1vecka så nu börjar jag bli så väldigt utless på att inte kunna göra nåt. Jag vet att man ska försöka röra på sig som vanligt. Men min rygg orkar bara 1h sen har jag jätte ont.
Jag var uppe på berget i tisdags med mamma och hennes hund. Men gick nog för långt för det fick jag lidas av sen. Men det var skönt med en promenad i allafall, och få komma ut i friska luften. Efter att ha varit inne nästan 1vecka. To-mån tillbringade jag mesta tiden i sängen. Har svårt att sitta upp för smärtar så i ryggen. Och i torsdags kunde jag knappt gå. Men blev lite bättre i lördags, då kunde jag ändå vara uppe en stund så jag kunde laga lite mat.
Så det är väl på bättringsvägen antar jag även om det tar tid. Men antar att det tar längre tid då jag tillbringar mesta tiden i sängen.
Jag vågar inte gå ut ifall ryggen skulle säga stopp, även om jag vet att korta promenader är bra.
Sen är det ju det där att gå ut själv. Har så svårt för det vissa dagar. Och eftersom jag mer lr mindre bara suttit hemma och ugglat det mesta av sommaren så har jag blivit lite folk skygg igen.
Jag har inte umgåtts med folk sen en kompis fyllde år den 5 aug. Och det är väl typ 13 dagar sen nu.
Det är som sagt inte ofta jag träffar folk.
Jag har väl svårt att hålla kontakten om inte folk tröttnar på att umgås med mig. Som sagt jag har inte så många vänner som vill och kan umgås. Men jag hoppas det blir bättre sen när bibelskolan börjar. Då kommer jag ha en sysselsättning på veckorna i allafall, så förhoppningsvis så kanske jag börjar se fram emot dem lediga dagarna.
Vilket fall som helst ska det bli spännande att börja på bibelskola 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0