Dåligt humör

Jag märker att jag blir väldigt påverkad av vem jag umgås med. Alltid när jag är med en viss person så blir jag ofta på dåligt humör. Jag vet inte om det är för att det är såna diskutissioner om allt och alla. Som idag så sa hon att hon tyckte att en person borde skämmas av att ha så fula tänder. Jag blev skit arg och frågade om hon sett sig själv i munen!
jag tycker inte man ska säga så om folk. Hon har även yttrar sig om "tjockisar" och då har jag frågat henne om det gäller mig oxå för jag är oxå fet.
hon är så lustig. Hon gnäller så mkt på andra fast hon inte är ett dugg bättre.
Jag försöker att inte gnälla på andras utseende. Jag har kommenterar folk utseende väldigt mkt förr men jag hoppas verkligen jag blivit bättre på det.
oftast kan man inte ro för att man ser ut som man gör.
sen kan en del uppfatta som att jag klagar/dömmer någons utseende fast för mig är det bara ett konstaterande.
jag tänker högt. men jag menar inget illa, utan t.ex bara att vad den personen hade smala ben. Och sen inget mer med det.
 
jaja ingen är perfekt. Och jag försöker att inte yttra mig om folks utseende.
 
men vet inte om jag är känslig lr nåt för jämnt när jag är med denna personen så blir jag en sååå mkt sämre människa än vad jag redan är. Blir alltid på så dåligt humör, sur och otrevlig mot folk. Och det känner jag inte att jag blir med någon annan..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0