Fika med en vän och hennes man

Igår var jag inne i Skövde en sväng och träffade en gammal vän och hennes man. Jag har inte träffat henne på många år, säkert. Ingen av oss minns när vi senast träffades 😝
Men det är härligt med såna vänner, att spelar ingen roll hur lång tiden har gått lr hur ofta vi hör av oss till varandra så är vi ändå vänner.
Det var riktigt kul att få träffa hennes man oxå 😊 Även om dem varit ihop i många år så har det aldrig blivit att jag träffat honom.
Vi var på rådhuset först och tog en fika och sen efter gick vi faktisk vidare till en bar och tog en öl, Vincent tog cider.
Första gången jag drack alkohol på säkert 1.5 år. Och det var riktigt gött med en öl kan jag lova 😝 Den har jag längtat läääääänge efter.
Blir ju aldrig att jag dricker när jag är med mina krista kompisar och vän. Inte för att jag tror att dem skulle döma mig om jag gjorde det. Men jag skulle nog mest känna att jag gör något fel, även om jag vet att det finns kristna som dricker.

Hur som helst, det var riktig roligt att få träffa min vän och hennes man i allafall. Jag pratade mest.. Som vanligt 😜




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0