Sjuk

Igår gick jag hem tidigare från bibelskolan. Jag var verkligen inte på humör för fem öre. Tyckte bara allt var jobbigt. Först trodde jag att det var mina depressionssvackor som var på g men när jag satt på spårvagnen hem, kände jag mig inte alls kry. Kände mig febrig och tung i huvudet. Så när jag kom hem la jag mig och villa lite. Och tydligen så är jag på väg att bli förkyld.
Så idag var jag till affären och köpte nässpray och glass 😝 Man får äta glass när man är sjuk 😜😜😜
Så idag har jag bara vilat för att försöka orka vara med i kyrkan idag. Men tror jag stannar hemma, känns dumt att smitta barnen. Och så försöker jag gå till bibelskolan på måndag istället. Där är lr har de flesta redan varit sjuka 😝
Så nu ska jag fortsätta vila



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0